Mies on kameran kanssa työreissulla Helsingissä, joten mulla on sopivaa aikaa vastata Raija Maulalta saamaani haasteeseen:

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.

Haasta meemiin mukaan neljä (4) blogiystävääsi.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Lastenhoitaja

2. Taloyhtiön siivooja

3. Sähköliikkeen myyjä/siivooja/toimistoapulainen

4. Eskariope


Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1. Strömsö

2. Pokka pitää

3. C.S.I.

4. romanttiset komediat

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1. Norja (Tromssasta Osloon)

2. Ruotsi (olen siellä käynyt myös syntymässä)


3. Suomi (olen aito kanahaalari=karavaanari)

4. Suomi (mökkeily Kalajoella  kuuluu kesään ) Enkä muuten ole koskaan omistanut passia

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
1. Tämä oma blogini (elän kommenttien toivossa)

2. monet nukkisaiheiset blogit mm. kerhokamuni PikkuRouvista

3. facebook


4. tämä koukuttava pallopeli:http://flashgamesite.com/full/78-Bubbels

Neljä lempiruokaani ovat:
1. Kaaliruuat

2. graavisiika


3. riisipuuro

4. keitot

Neljä paikkaa, joissa olisin mieluiten juuri nyt:
1. koti, pian nukkumassa omassa sängyssä

2. oma askarteluhuone kellarissa

3. mökkilomalla Kalajoella

4. eväsretkellä perheen kanssa jossain kivassa paikassa

Haasteen heitän sille ken jaksaa vaivautua, jos jätät merkin, niin käyn mieluusti lukemassa tämän blogissasi.