Viime kerralla kerhossa näpertelin albumeja. Näissä ei ole kyllä sisällä yhtään kuvaa, mutta ehkäpä niitäkin joskus innostun...
Samassa kuvassa myös pari pientä tiskiharjaa, jotka olen tehnyt kerhossa aiemmin.



Swappina meillä oli harrastukset, ja minä sain Jaanan tekemän matkalaukun tykötarpeineen. Se onkin jo nukkiksen makkarissa menossa tai tulossa.



Lapset ovat jo pitkään pyytäneet minua tekemään heille jonkun oman nukkekotijutun, jolla he voivat leikkiä. Otin tytöt kaveriksi, ja suunnittelimme yhdessä kotia Peppi-hahmojen Tommille ja Annikalle. Tytöt ovat itse maalanneet kalusteita ja huoneen seiniä. Minä olen leikannut ja liimannut kalusteita pahvista. Tytöt ompelivat tyynytkin ihan itse smiley





Laitanpa vielä muutaman kuvan omastakin nukkiksesta, kun siellä on vähän vaihdettu keittiöön uusia tekstiilejä (liinat ja matto joulukalenterista) ja pääsisäistä odotellessa ihastellaan nukkiksen äidin tekemää majakka-aiheista tiffanylasityötä.