Näin tuumas kerran hyvä ystäväni Mika, mahtaakohan tuo päteä minuun. Eilen ainakin huomasin, että ne mun hienot englanninlakuthan oli ihan vääränlaisia. Ihmettelin kyllä niitä ihastellessani, että on nää jotenki hassuja, mutta eilen vasta hoksasin, että niissä kerroslakuissahan on se laku keskellä. Ja korjattu versio ynnä uudet sortit on sitten tässä.

611531.jpg

Onneks meillä on tänään karkkipäivä.

611530.jpg

Sinistä massaa mulla ei ole, enkä oikein keksi miten sais noin pientä nomparellipintaa? Joku on siis syönyt näistä ekaks kaikki siniset, niin käy muuten oikeastikin useimmiten. Jaa, mutta onhan niitä nomparellikarkkeja myös vaaleanpunaisia...

Hassua löytää itestään uusia piirteitä. Oikeasti oon melkoisen suurpiirteinen monienkin asioitten suhteen (joista kotityöt ei valitettavasti oo vähäisin), mutta näissä miniaskarteluissa huomaan olevani melko pikkutarkka ja niuho. Toisaalta tuo mittakaava ei kovin paljon armahda virheitten suhteen, kun varsinkin kuvista paljastuu pienimmätkin epätarkkuudet. Taitaa olla niin, että mun tarkkuus yltää vaan tuommoseen 1:12 mittakaavaan, mutta sitä suuremmat asiat on liian isoja mun hallittaviksi.

Saapa nähä ehtiikö viikonloppuna askartelun pariin, meillä olis pihalla sen verran hommia, että jos vaan säät suosii, niin viisainta olis keskittyä niihin. Luvassa on myös pesistä ja talkoita, joten ans olla satamatta!

Nyt pitää ettiä valmiiksi kaikki paperiasiat, kun tytön viimesen kerhoan ajaksi mulla olis käyntiä Kelalle, kirjastoon, päivähoitotoimistoon, apteekkiin ja kauppaan (ainaki). Oikein mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille, ja hyvää karkkipäivää ;)