Minähän olen jo voittaja, postipate toi tänään ihanan arvontavoittoni. Nämä ovat luonnossa niin suloiset, ettei kuva voi sitä kertoa, mutta on ne kuvassakin ihanat

543615.jpg

KIITOS WOOPER, olet kyllä uskomattoman taitava. Nyt multa puuttuu enää nukkekoti. Oliskohan kellään blogissa arvontaa, jossa vois voittaa nukkiksen?  (vink, vink) (ja silmää iskevä hymiö)

Urheilemassa on tänään ollut meidän eilinen päivänsankari. Koulujenväliset uintikilpailut, on muuten jo päättyneet, mitenkähän siellä on käynyt? Minusta on hassua, että mun lapsi osallistuu urheilukilpailuun. Mutta onneksi "pojasta polvi paranee" mitenhän se sitten sanottais meihin sovellettuna?

En tiedä näkyykö lukijoille, mutta mulla ei kone avaa tuota blogin taustakuvaa tänään ollenkaan. Toivottavasti asia korjaantuu itsestään, mää en ainakaan osaa sille mitään tehdä. En haluais vaihtaa tuota pohjaa, kun mää niin tykkään siitä, se on  mun lempisinistä. No pienet on mun murheet, eikä siitä sen enempää. Muoks. Kannatti valittaa, nyt se kuva näkyy.

Tänään mun ohjelmaan kuuluu siivousta ja leipomista. Huomenna kahdelta alkaa tytön kaverikutsut, ja neljätoista kaveria on kutsuttu, siihen kun lisää omat neljä, niin meillä on aika lailla tupa täynnä tyttösiä huomenna. Uskaltaakohan mies tulla ollenkaan töistä kotiin.

Askarteluhommat etenee hitaasti, mutta niistä ei "salassapitovelvollisuuden" takia voi puhua sen enempää.