Tältä illalata peruuntui koululaisten harrastukset, joten mikäs sen parempi syy piiloutua kellariin koristelemaan munia ja jättää mies komentotehtäviin. Samoista kukkaserveteistä leikkelin taas kuvia, ja kyllä ne noissa valkoisissa munissa pääsee parhaiten oikeuksiinsa. Kuvaaminen jäi taas niin myöhäiseksi, että aika himmeet on valaistukset, ja muutenkin nuo munat on vaikeita kuvattavia. Mutta sen enempiä "kehumatta" tässä nämä kuvat:

493072.jpg

493070.jpg

493076.jpg

493074.jpg

Noitten servettien leikkaaminen on kyllä yllättävän hidasta hommaa, varsinkin nuo lemmikit oli pieniä ja mutkikkaita. Ehkä just siks tästä tulikin mun lemppari. Lemmikki on kyllä muutenkin mun suosikkikukka. Tässä servetissä nuo kukat on kyllä enemmän violetteja kuin lemmikin sinisiä, mutta silti söpöjä.

Lopuksi vielä piti askarrella vähän pääsiäistä minikoossa, kun tämä on mun eka "minipääsiäinen". Pikkuruisia narsisseja värkkäilin keltaisesta paperista ja paperinerusta. Narsissit on myös mun suosikkeja, vaikken niitä allergian takia voi sisällä pitääkään, onneksi ne viihtyy hyvin myös ulkona. Tänä vuonna taidan kyllä jäädä ilman narsisseja, kun tänään oli lehdessä juttua, että varhaisen kevään takia on ollut niin kova kysyntä, että kaikki narsissit on kohta myyty. Onneks mulla on nyt ees nää pienet. Hätäpäissäni punoin pienen korinkin, mutta siitä tuli kyllä välimallia ämpäriruma-susiruma.

493068.jpg

493065.jpg