Tämmöisiä tunnustuksia olin saanut syyslomailun aikana.

Nanna ystäväiseni antoi tämmöisen:

Tähän liittyen pitäisi kertoa itsestään seitsemän salaisuutta. Mahtaakohan mulla nyt mitään sen ihmeellisempiä salaisuuksia olla. Ehkäpä kaikki eivät kuitenkaan vielä tiedä, että:

1. Minulle on kaksi vuotta maksettu palkkaa koiran hengityksen jälkien pyyhkimisestä.

2. Ensimmäinen auto jolla pärtsäilin tyttöjen kanssa kylillä ajokortin saatuani oli vanhempieni Audi. Sen lempinimi oli Rutinoff eli kotosammin Ruti. Se oli väriltään ruosteenhohto-oranssi. Ja se oli aerobisesti oikein muotoiltu peruuttamiseen. Ilmanvastus oli peruuttaessa mahdollisimman pieni, koska auton keula oli korkeammalla kuin peräpää. Ruti oli entinen autokouluauto ja siinä oli tupakansytyttimen paikalla tyytti-nappula, johon oli dymo-kirjoittimella laitettu lappu "tyyytti". Rutissa oli myös sellainen hauska ominaisuus, että se sammui risteyksiin, eikä kaynnistynyt ennen kuin sitä hytkäytti kunnolla. Komensinkin usein kavereitani "nyt hytkäyttäkää" - ja matka jatkui.

3. Rakastan villasukkia. Nukun aina villasukat jalassa. Kotosalla kuljen mieluiten ja enimmäkseen villasukilla. Ja parhaat kaikista ovat mummun kutomat, kun niissä on se hyvä kantapää. Itse en valitettavasti osaa kutoa ollenkaan sukkia, pitäs kyllä opetella. Villasukkien jälkeen hyvänä kakkosena ovat sitten varvassukat.

4. Vaikka olenkin melkoinen pessimisti, olen sitä hymyssä suin. Näen melkein kaikissa asioissa huvittavia puolia. Mulla on kai aivan omituinen huumorintaju. Onneksi tuo ukkokulta on samalla taajuudella ja usein meillä onkin hillittömän hauskaa yhdessä varsin omituisissakin tilanteissa.

5. Kokemattomuuteni vuoksi minulla on äärettömän huono viinapää. Humallun liköörikonvehdeista ja lasillisesta viiniä niin paljon että alan kikattaa ja sitte mua hävettää. En myöskään ole koskaan maistanut tupakkaa,enkä aio maistaakaan.

6. Pidän itseäni suht. älykkäänä, vaikka usein saan huomata olevani aivan tuhannen tollo. Olen mm. ihmetellyt ääneen, miten auton renkaaseen voi tulla yläreunaan reikä. Ja siitä olen kyllä saanut jälkeenpäin kuulla.

7. Osaan puhua konttikieltä. Jos jontti kotte entti kosko untti koon nintti kokekaa luntti kotse intti. Koon nintti korta kentti.

 

Auliina ystäväiseni puolestaan muisti minua tämmöisellä:

1. Lisää tunnustus blogiisi ja julkaise säännöt.
2. Ilmoita tunnustuksen saaneille heidän blogeissaan.
3.Palkinnon voi jakaa eteenpäin kymmenelle blogin pitäjälle.
4. Ilmoita blogissasi, kenelle jaat tunnustuksen eteenpäin.
 

En kyllä ymmärrä kuvan tekstiä, voihan se olla vaikka " tämä blogi sisältää aivan uskomatonta potaskaa". Sen verran monissa blogeissa tämä on kuitenkin ollut, että varmaan tämä aivan myönteistä palautetta on.

En jatka näitä kumpaakaan eteenpäin vaan kiitän kauniisti Nannaa ja Auliinaa sekä kaikkia teitä ihania blogissani vierailevia, ja typeriä juttujani lukevia kanssaharrastajia. Onneks mulla on sentään hyvät kuvat, tai  jos nyt ei hyvät, niin ainaki paljon.