Viimeksi PikkuRouvissa värkättiin huonekaluja. Mulla oli pikkusen käynnistymisvaikeuksia.  Aloin lopulta takan tekoon, kun Auliinalla oli yhdessä  kirjassa toteuttamiskelpoinen malli.  Swappiaiheena meillä oli jotain miehelle sopivaa. Minä väsäsin samalla vauhdilla sitten swappiinkin työkaluja, kun olin niitä siihen muurariboksiin jo harjoitellut.

Minä sain Nannan tekemän setin, johon kuului julisteita, pelikortit ja hattu Rhet Butler-tyyliin.

Tässä sitten kuva kerhossa värkätyistä. Ollaan me vaan eri näppäriä tyttöjä.

Takka on nyt valmis, ja iloinen tuli loimottaa nukkekodin olkkarissa, kuvasin koko taloakin, kun se vaan on minusta niin ihana.

Tuohon isän asentoon oon katellu mallia omasta armaastani, joka on harrastanut poikkeuksellisesti tuota vaaterissa oloa viime viikolla, kun on parannellut keuhkokuumetta. Melko tyynesti nuo äippä ja isukki tuolla ovat, vaikka minusta näyttää, että poju tulee just kohta pää eellä kaiteen yli.

Takkapuukorin tein myös, parikin kertaa, kun siitä ei ollut millään tulla valmista. Messinkiset takkavälineet passais kyllä paremmin kuin nuo kultaiset, vaan toistaiseksi tulet kohennettakoon noilla.

Tämän viimeisen tunnelmakuvan myötä toivotan mukavaa illan ja viikonlopun jatkoa.