Vaikka olen koko viikon saanut joka aamu availla ihania yllätyksiä joulukalenterista, ei mua yhtään haitannut, että PikkuRouvien kerhoswapissa pääsin vielä tämänkin upeaakin upeamman ihanuuden omistajaksi.

2142961.jpg

Valaistu paperinen joulutähti. Tämän on taiteillut omin pikku kätösin kerhokamuni Epe. Tuhannet kiitokset. Kiitos myös muille huippukamuille, joiden kanssa olen saanut viettää niin hauskoja lauantai-iltapäiviä kuluneen syksyn aikana. Tänään värkkäilimme Heinäsalmikodin ja Eväsrepun  väelle jouluiloa tuomaan jouluisen boksin. Mukana värkkäämässä: Tuulia, Nanna, Taina, Epe, Auliina ja minä. Kuvia ilmestyy jossain vaiheessa rouvien blogiin.

Minä tein swappiin ristipistotyynyn ja täytyy tunnustaa, että olin niin tohkeissani tuosta tähdestä, etten hoksannut katsella kenelle se päätyi. -Eikähän mulla tietenkään edes kameraa ollut mukana.

2143030.jpg

Ei tälle kyllä kuva tee oikeutta. Johtokin on rumasti, mutta tähti on niin kaunis. Sopii hyvin tähän Lucian päivään.