...siirtää kesän eiliseen, lauletaan koulussa ja näinhän se vaan menee. Kiireistä aikaa tämä syksy onkin. Koulujen ja harrastusten alkamisen lisäksi meidän syksyyn kuuluu aina useasmmat synttärijuhlat. Minä vanhenin lauantaina ja mun muru murmeli oli ostanu mulle tulostimen. Sisältäen myös skannerin. Sitä kun ehtii opiskella käyttämään, niin sitten voi kyllä tehdä minirintamallekin kaikkea kivaa.

Lauantaina meillä pyörähti käyntiin myös PikkuRouvat, eli Oulun seudun nukkekotikerho. Olipa taas mukava turista aivan asiaa kivojen kamujen kanssa.

Oon alottanu uuden ristipistomaton, siitä tulee semmonen paranneltu versio siitä edellisestä. Keskeneräisenä projektina on mummun lyhty, joka ei aivan lähiaikoina oo edistyny, mutta näppäsin siitä kummiski pari kuvaa, että näkee ne, joille oon asiasta hehkuttanu, että oon mää oikiasti jotain tehny. (tulipa järkyttävä lause)

1852502.jpg

Tässä vähän yleisnäkymää. Saatan vielä vaihtaa tuon "tapetin", kun oikeastaan olis parempi, jos tapettia olis kolmella seinällä.

1852503.jpg

Lautasella on ässiä, tasku-pikkuleipiä ja pari korvapuustia.

1852504.jpg

Ihka ensimmäinen kyhäelmäni, jonka tarkotus on esittää nojatuolia. Näyttää muuten livenä paremmalta, kuvassa aika järkky. 

Seinälle tulee sitten se "ryijy".

1719242.jpg

Lisäksi pitäs vielä tehdä joukko pikkutavaroita, ainakin sukankudin ja ompelukone.