Eilen oli taas the lauantai eli Pikku Rouvien kerhotapaaminen. Aiheena meillä oli huovutus. Päädyimme neulahuovutukseen, toisin sanoen meitä tais lapsettaa, kun kaikilla alkoi muotoutua käsissään nalle.Teija  antoi hyviä vinkkejä, kun meille muille tämä tais olla aika lailla uus juttu kaikille. Mukana pistelemässä olivat myös: Chrisse, Nanna, Auliina, Epe, Vuokko ja Satu (Vuokon tytär)

Minä unohdin taas kameran, joten hienoista swappitavaroistakaan mulla ei nyt ole kuvaa. Aiheena oli asuste/vaate, ja minä sain Epen tekemät hienot kauluspaidat. Niistäkään mulla ei oo nyt kuvaa, kun kameran akku loppui kesken kuvausten.

1461073.jpg

1461079.jpg

1461086.jpg

Huovuttelin kerhossa nallen, josta tuli kyllä omasta mielestäni ihana. Aloitin myös tuota kanin kirousta, jonka pistelin loppuun tänään kotona. Minä kyllä ihastuin kovasi neulahuovutukseen, aion kokeilla vielä uudelleenkin. Tekniikkana oikein soveltuva pienten pörrökkäitten valmistamiseen. Haasteena olis saada tehtyä vielä pienempää, nämä ensimmäiset kokeiluni ovat aika isoja. Auliina ilmaisi kokoluokan osuvasti, kun sanoi nallensa olevan semmoisen tivolin narunvedosta voitetun jättinallen kokoinen. Samaa luokkaa mullakin.

Olen saanut myös ihanat huomionosoitukset Marialta ja Jenskuliiniltä. Kiitos todella paljon. Kiva kuulla, että bligini on merkityksellinen muillekin kuin minulle itselleni.

1445557.jpg

Säännöt:
1.You have to nominate 5 blogs,which havent has awards before.
2.Each of the blogs must have a purpose!
3.The nominated blogs must make a link back to this page!
4.The logo from the award must be put on their blog and it must link back to this blog.

 Nykyään blogini päivittymisen sijasta vois kai puhua viikottumisesta, jos siitäkään. Puolustuksena sanottakoon, että oon mää yhtä ristipistojuttua tehny, mutta ei se vielä oo valmis.

En kerrassaan voi valita vain viittä merkityksellistä blogia, joten jätän tämän nyt laittamatta erikseen kenellekään. Suosittelen kuitenkin kurkkimaan tähän kirjoitukseen linkitetyt blogit.