Tämmöistä tämä nykyajan lomailu on, että mökilläkin istutaan netissä. Oikeasti ollaan kyllä oltu niin paljon menossa, etten oo kauaa koneen ääressä ehtiny istumaan. Eilen huviteltin Powerparkissa ja tänään ollaan nautittu helteestä ranalla.

Yks päivä virkkasin nukkekodin keittiöön kukka-amppelin, mutta laitan siitä kuvan vasta kukan kanssa, kunhan nään että onko se ollenkaan kelvollinen.

Vähän miniostoksiakin oon tässä ehtiny tekemään, tämmöisen aivan ihanan astiaston ostin paikalliselta rompetorilta, vaikka ei nämä kyllä mun mielestä mitään rompetta oo.

708706.jpg

En viitsinyt irrottaa niitä tuosta pakkauksesta, kun tässä on vielä reissua jäljellä, että kukeutuisivat ehjinä kotiin.

 Tänään tein myös vähän kirppariostoksia:

708708.jpg

Helmis haastoi minut kertomaan seitsemän asiaa itsestäni, mitäkähän sitä ei olis vielä tullut kerrottua...

1.Tykkään olla yhdessä perheellä, jos joku puuttuu, on mulla aina jotenkin orpo olo. Mutta nautin kyllä pakoretkistäni askarteluhuoneeseen.

2. Mulla on ehkä maailman pisin pinna värkkäilyiden suhteen, saatan nyhertää jonkun asian kimpussa tuntikausia hermostumatta.Kun oikein uppoudun johonkin väkertelyyn, en tosiaan huomaa ajan kulua.

3. Katselen kaikkia roskia "sillä silmällä". Säästän mielelläni kaiken. (kysykää vaikka mieheltä)

4. Mulla on lähes pakkomielle kaikkeen siniseen. Pitää oikein keskittyä käyttämään muitakin värejä.

5. Oon ihan surkea kaikessa liikunnassa ja urheilussa, paitsi pingiksessä, sitä osaan vähän pelata.

6. Kärsin vierotusoireista, jos mulla ei oo sudokulehteä yöpöydällä.

7. Tykkään eläinpuistoista, huvipuistoissa en uskalla menä mihinkään laitteisiin.

Jos Hekkua ei vielä oo kukaan haastanu, niin nytpä on.

Laitetaanpas tähän viimeiseksi vielä kuva meidän söpöläisestä kuopuksesta rannalla tänä iltana.

708702.jpg