Pikkuhiljaa alkaa olla semmonen hinku askartelemaan, että yhden sormen "puuttuminen" ei paljon hidasta. Suoritin tänään omatoimisen tikkien poiston kynsisaksia apuna käyttäen. Sormi näyttää siltä, että kunnon arpi on kehittymässä, vähän vielä meinaa auetakin tuo haava. Tikit oli kummiski sen verran löysällä, että niiden poisto ei sinänsä tässä vaiheessa enää tuohon haavan umpeutumiseen vaikuta. Mulla on semmonen iho, että arpikudosta kasvaa, joten sitä kasvatellessahan voi vaikka askarrella.

Kummipoikamme täytti 7 vuotta, ja tämmöisen kortin tein hänelle.

660767.jpg

Eilen ja toissapäivänä oon värkkäilly monenmoista, mutta kuvia ei oo vielä näyttää kuin tuunatuista tuoleista.

660774.jpg

Nuo tuolit ei kyllä oikein mun tuunausten jälkeenkään silmiä hivele, mutta nukkekodin tuleva väki saa nyt vaan luvan tyytyä niihin, ennen parempien hankkimista.

Balsan kimpussa oon taas häärinyt, eli oon silpunnu lisää balsaa, mitään en edelleenkään oo saanu valmiiksi. Lupaavalta tosin jo näyttää, sähköhella saattaa joskus valmistua. Senkin kanssa kävi kyllä niin, että ensin luulin tekeväni kaappia, mutta siitä ei sitten kaapi tullutkaan, vaan hella. Yksi kaappiyritelmäkin on kuivumassa, ehkä se pitää nyt aluksi tuonne keittiöön kelpuuttaa, muuten se pysyy ikuisesti tyhjänä.

Verhojakin oon ommellut, vielä kun saan verhotangot maalattua ja paikoilleen, niin saan kuvankin näytille. Laitoin myös ikkunat ja keittiön kahteen ikkunaan ikkunanpuitteet, onneks ne menee verhojen taakse piiloon, tuli susirumat.

Totesinkin tänään(kin), että mahottoman vaikeaa on tuo nukkiksen laittaminen. Kovasti nousi taas pisteet kaikilla taitavilla nukkekodinrakentajilla, joiden blogeja käyn lukemassa.

Olin vähän miettinyt, että viiden tuhannen kävijän kunniaksi vois jotain arvontaa vaikka miettiä, mutta laskuri on näköjään muuttanut mielensä ja ottanut yli puolet kävijöistä pois. Aika turha tuo laskuri kyllä on, kun elää ihan omaa elämäänsä.

Tänään meidän esikoinen lähti pesisleirille, ja sunnuntaihin asti se leiri kestää. Huomenna mennään ehkä katsomaan joku peli , tai sitten lauantaina.