Lähdemmekin pitkästä aikaa viettämään äitienpäivää mummulaan, tai siis lasteni mummulaan, ja mun lapsuudenkotiin. Tunnustaudun niin surkeaksi postipalveluiden käyttäjäksi, että läheskään joka vuosi ei olla saatu edes korttia lähetettyä äidilleni ja mummulleni. Eilen meillä sitten olikin oikein korttitalkoot, ja julkisuuteen tässä vaiheessa pääsee ainoa mun askartelema kortti, eli äitienpäiväkortti omalle mummulleni. ihan perus yksinkertainen 3d-kortti. Luultavasti tämmöistä ei mummulle oo ennen kukaan itse tehnyt, minäkin oon vasta niin vähän näitä värkännyt. Mummu on mun idoli ja esikuva kierrätysaskarteluun, enkä ikinä yllä sille luovuuden tasolle, mikä mummulta löytyy kaiken "roskan" ja vanhojen asioitten uudelleenkäyttöön. Melkein uskaltaisin väittää, että mun mummu on kaikkien tuunaajien äiti.

Tällä kortulla toivotan nyt kaikille blogiani lukeville: Oikein hyvää äitienpäivää!

578995.jpg