Kamalaa, kun kaikki keskeneräiset työt on niin salaisia, ettei niitä voi tänne blogiin laittaa ollenkaan. No, jos maltatte odottaa, niin jossain vaiheessa on luvassa luultavasti (minut tuntien) paljon kuvia.

Eilen mulla oli oikein hyvän onnen päivä, kun voitin Wooperin arvonnassa aivan mahtavan ihanan miniastiaston. Kuvat Wooperin blogissa. Uskomaton mäihä mulla kyllä oli, oon niin ihastunut noihin Wooperin itse tekemiin poslinisiin miniastioihin, ja kohta mulla on niitä oma setti.

Huomenna meidän toisiks vanhin neiti täyttää 10 vuotta. Miten ihmeessä aika kuluu niin nopeasti? Mun pitäs suunnnitella vielä tarjoiluja perjantain kaverikutsuille ja sunnuntain mummi/kummi-kutsuille. Ja tänä iltana saan askarrella tytölle kortin. Hyvä syy karata taas kellariin.

Keräsin eilen päsiäiskoristeet laatikkoon, mutta näitä pikktyttöjen askartelemia tipuja en raaskinut vielä laittaa pois, kun niistä tulee niin hyvä mieli. Nuo pienet  ja pörröiset on myös pikkutyttöjen kerhoaskartelut, eli taikataikinasta tehdyt lampaat. Oikeanpuoleiset on isomman neidin ihan itse tekemät, ja kuopuksen taidonnäytteissä näkyy myös äidin auttava kädenjälki.(Jos oikein tarkkaan katsoo)

539726.jpg